30 יום החזר כספי או החלפה - ללא שאלות

גם גברים מקבלים הצעות נישואין

גם גברים מקבלים הצעות נישואין

גם גברים מקבלים הצעות נישואין

נכון שאם נסתכל על הסטטיסטיקה נגלה כי במרבית המקרים האישה היא זו שמקבלת את הצעת הנישואין בעוד שהגבר הוא זה שמציע. למרות המספרים והסבירות כי הגבר הוא זה שיכרע ברך ראשון, מפתיע לגלות יותר ויותר סיפורים על נשים שהציעו את הצעת הנישואין אל בחיר לבן. מאחר והן אלו שמציעות את ההתמסדות, הן גם אלו אשר צריכות לבחור באביזר חיוני, הכרחי וחשוב אשר איתו מגיעה ההצעה: טבעת אירוסין לגבר. ניתן לחשוב על שוק טבעות אירוסין כשוק אשר מקפל בתוכו אך ורק טבעות לנשים, אך דווקא מפתיע לגלות כי ישנן טבעות אירוסין רבות המתאימות להצעת נישואים לגברים.

 

מניפה עשירה של דגמים

אנו חיים בעידן בו הגבולות מטשטשים, ואם פעם הצעת נישואין מהאישה אל הגבר הייתה בגדר טאבו, הרי שכיום אנו מגלים כי כמעט ואין חשיבות ממשית למי מציע למי. כיום הצעת הנישואין מגיעה לאחר שבני הזוג מדברים על סוגיית החתונה ושניהם יודעים כי כיוון הקשר הזוגי שלהם הוא אל עבר חתונה והקמת תא משפחתי משותף, על כן ההצעה המון פעמים מגיעה מהנשים שעושות זאת בקמצוץ של הומור והמון רומנטיקה ואהבה. בדיוק בגלל זה, כיום, כשם שישנה מניפה רחבה של טבעות המיועדות לנשים, ישנם דגמים רבים המתאימים לגברים.  

 

הכלה לחתן שמה טבעת

לאורך המון קשרים זוגיים נדמה כי הגבר הוא האקטיבי, היוזם והמפנק והצעת הנישואין נתפסת כשיא של כל אלו. ברגע מכונן זו המון פעמים בוחרות הנשים להיות אלו שיציעו את ההצעה וכך להשיב תודה ואהבה בחזרה על כל שניתן לה לאורך כל תקופת הקשר עד כה. הצעת הנישואין היא אבן הפינה בתחילת החיים המשותפים ונדמה שלא משנה מי מציע את ההצעה, העיקר שהיא מגלמת בתוכה המון אהבה. מזל טוב! 

חזרה לבלוג