30 יום החזר כספי או החלפה - ללא שאלות

הטעויות הנפוצות בניקוי טבעת האירוסין

הטעויות הנפוצות בניקוי טבעת האירוסין

ישנם תכשיטים שאתה מעניק לבת הזוג שלך, תוך הידיעה כי הם לא יהיו תכשיטים לכל החיים. מנגד, ישנו תכשיט אחד שברור כשמש – לך ולה, כי הוא יהיה תכשיט שילווה אתכם בכל צעד, בכל אירוע ובכל תקופה: טבעת האירוסין. חנויות התכשיטים המציעות למכירה טבעות אירוסין זהב לבן וצהוב, מציגות בפני הגברים פעם אחר פעם את הדגשים לשמירה על הטבעת. הטבעות לכשעצמן מגיעות מחומרים איכותיים וחזקים, כאשר מה שהמון פעמים פוגע בהן הוא תחזוק לקוי וטעויות קטנות שנעשות בתום.

 

המטרה: תכשיט לכל החיים!

ראשית, חשוב להבין את החשיבות הרבה שבתכשיט לכל החיים. טבעת האירוסין היא לא סתם תכשיט, אלא שמדובר על תכשיט שבתוכו חבוי סיפור – סיפור אהבה גדול. בעת שטבעת האירוסין עוברת זעזוע – קטן או גדול, המון נשים חשות תסכול קל. מאחר וטבעת האירוסין הינה סיפור, לא אחת הזעזועים השונים כדוגמת שריטות על הטבעת או פגמים ביהלומים, יוצרים מעין שבר רגשי. על כן, חשוב לשמור על הטבעת שלמה ומתוחזקת ככל הניתן – זאת בכדי להבטיח שהטבעת אכן תהיה תכשיט לכל החיים. איך מתחזקים אותה ומאילו טעויות נפוצות יש להימנע?

 

ניקוי טבעת האירוסין מעל לכיור

הטעויות הנפוצות ביותר עם ניקוי הטבעת ותחזוק הטבעת מתרחשות לא בעקבות מקרי קיצון, אלא דווקא בעקבות אירועים פשוטים שבשגרה. הכיור במטבח מסתמן כמקום האידיאלי לנקות בו – אך רק כלי מטבח. חשוב מאד שלא לנקות את טבעת האירוסין מעל הכיור. הסיבה היא כמובן החשש כי בעת ניקיון הטבעת היא תיפול אל הפתח שבכיור. ניקיון הטבעת צריך להתרחש על משטח נקי וכזה שאינו מגלם כל סכנה אפשרית. ההמלצה החמה? על שולחן פינת האוכל או שולחן עבודה.

 

ניקוי חודרני באמצעות פינצטה או כלי חד

טבעות אירוסין זהב לבן או צהוב משובצות בשיבוץ איכותי מאד של יהלומים. לעתים, חודרים לכלוכים שונים אל חריצים בטבעת, בין היתר באזור היהלומים, והנטייה הטבעית היא לנקות את אותו לכלוך באופן מיידי. מאחר ומדובר על חריצים קטנים מאד, הרי שהבחירה של המון נשים היא לעשות זאת באמצעות פינצטה או כלים חדים אחרים. חשוב להבין כי מלאכת הניקיון חייבת להתבצע בזהירות רבה, כאשר פינצטה אינה מומלצת. הסיבה? היא יכולה לשרוט את היהלומים בעת שהשימוש בה לא נכון, ובעיקר שהיא יכולה לתלוש את היהלום ממקומו.

 

שימוש בתמיסות שאינן מומלצות

אחת לשנה, מומלץ לנקות טבעות אירוסין זהב לבן באמצעות תמיסה ייחודית לשמירה על ברק הטבעת. באילו תמיסות יש להשתמש? אך ורק בכאלו המומלצות על ידי נציגי חנויות התכשיטים. שימוש בתמיסות שאינן מומלצות יכול לגרום לנזק בלתי הפיך בטבעות, כך שחשוב לבחור בתמיסה שטיבה ידוע. כמו כן, מומלץ לנקות את הטבעות אחד לחודש באמצעות מטלית ייחודית המשמרת את ברק הטבעת.

חזרה לבלוג