30 יום החזר כספי או החלפה - ללא שאלות

כל הטעויות שאסור לעשות כאשר רוכשים טבעת אירוסין

כל הטעויות שאסור לעשות כאשר רוכשים טבעת אירוסין

מתנת יום הולדת יש לכם הזדמנות להעניק בכל שנה מחדש. טבעת אירוסין? זו כבר מתנה שיש לכם הזדמנות להעניק רק פעם בחיים. למרות שהמון גברים מעידים כי הם חשים המון לחץ לקראת הצעת הנישואין ובעיקר לקראת רכישת הטבעת, דעו כי תוכלו גם אתם להכתיר את ההצעה שלכם כסיפור הצלחה. איך עושים זאת? בעיקר נמנעים מטעויות שכיחות שגברים רבים עשו לפניכם. לא משנה אם תבחרו לבסוף בטבעות זהב לבן או טבעות אירוסין זהב צהוב, המדריך רלוונטי לכל אחד מכם:

 

לחשוב שיהלום הינו שדרוג עיצובי שאינו בגדר חובה

ישנן טבעות בעיצוב קלאסי וטבעות מעוצבות יותר. ישנם גברים שסבורים כי יהלום הינו אלמנט עיצובי, אך תפקידו של היהלום הוא למתג את הטבעת כטבעת אירוסין רומנטית, נדירה וייחודית. על מידת העיצוב של הטבעת תוכלו לשלוט באמצעות הנראות הכללית וצבע הזהב, אך חשוב להבין כי יהלום הינו חובה על כל טבעת שלא תבחרו. כל אישה מצפה לקבל ביום האהבה הפרטי שלה טבעת משובצת יהלום, גם במקרים בהם אתם בוחרים בטבעת קלאסית.

 

לא להעניק מחשבה לצבע הזהב

צבע הזהב הוא בעל ההשפעה הרבה ביותר בכל הקשור לנראות הטבעת. ישנן טבעות מזהב לבן, צהוב וגם אדום. באיזה צבע זהב בוחרים? עליכם להחליט על בסיס הטעם האישי של האחת שלכם. שימו לב כי בעוד ישנם אלמנטים בהם אתם זוכים ביד חופשית יותר כמו גודל היהלום והחיתוך שלו, בכל הקשור לצבע הזהב עליכם לבחור אך ורק בצבע זהב שהאחת שלכם אוהבת. היא אוהבת זהב לבן ותבחרו בטבעת מזהב צהוב? סביר כי היא תרצה להחליף את הטבעת.

 

להשאיר את התעודה הגמולוגית בחנות

כשאתם רוכשים פריט לבוש אתם מתעקשים לקחת איתכם את החשבונית למקרה שתרצו להחליף אותו? עם רכישת טבעות אירוסין זהב צהוב אתם לא מוותרים בשום פנים ואופן על התעודה הגמולוגית! מדובר על תעודה המפרטת בדיוק רב את כל מאפייני היהלום או היהלומים שעל הטבעת שבחרתם: גודל היהלום, צבע, רמת ניקיון וחיתוך. התעודה רלוונטית בעיקר במקרים בהם אתם צפויים למכור את היהלום בעתיד, אך גם עם טבעת אירוסין שאותה כאמור אין כוונה למכור חשוב לקבל את התעודה, שכן היא משקפת את מקוריות היהלום.

 

טבעת ללא קופסה מהודרת

גברים משקיעים המון זמן ומחשבה בחיפוש אחר דגם אחד מתוך טבעות אירוסין זהב צהוב, עד שהם שוכחים להעניק תשומת לב גם לקופסה מהודרת שממנה תישלף הטבעת. זכרו כי הצעת נישואין בנוייה מכמה חלקים שונים שיש לקחת בחשבון כל אחד מהם. הצעת הנישואין על פי חוקי הספר מתחילה עם כריעת ברך, מילים חמות ושליפת קופסה שבה נמצאת הטבעת שכל אישה חולמת לקבל: טבעת האירוסין.

חזרה לבלוג