30 יום החזר כספי או החלפה - ללא שאלות

כל הפחים שאפשר ליפול בהם עם רכישת טבעת בחול

כל הפחים שאפשר ליפול בהם עם רכישת טבעת בחול

מבחינת רכישת טבעת האירוסין - כל עוד היא נרכשת בחו"ל היא יכולה לגרום ליותר נזק מתועלת...

טבעת שמוצגת כוינטאז' אך מתגלה כזיוף

עיצובי הוינטאז' הפכו בשנים האחרונות מאוד פופולריים. ישנן נשים שכל הלייפסטיל שלהן מעוצב על פי מגמת עיצוב זו – מהתכשיטים שהן עונדות, דרך הרהיטים המעצבים את הבית שלהן ואפילו המוסיקה שהן שומעות. אם גם אתה החלטת להעניק לאהובתך טבעת וינטאז', דע כי היא צריכה להיות טבעת חדשה המעוצבת על בסיס אלמנטים עיצוביים עתיקים יותר.

כשאתה רוכש טבעת בחו"ל בחנות בעיר בה אתה נמצא, חשוב שתדע האם החנות אמינה ומוכרת זהב אמיתי ויהלומים אמיתיים. לא אחת, בשם "הוינטאז'" מוכרים תכשיטים ישנים שכל מה שמייחד אותם הם שנת הייצור שלהם. בפועל? הזהב הוא לא זהב והיהלום הוא בטח שלא יהלום.

כשאתה חוזר לארץ ומגלה שהטבעת קטנה מדי

טבעות אירוסין שנרכשות בארץ מגיעות עם תעודת אחריות מסוימת. במידה ואהובתך תצטרך תיקון לטבעת – כמו שיבוץ שנפל או הקטנה/הגדלה של הטבעת, תוכלו לקבל שירות מלא. עם זאת, מה קורה בעת שהטבעת שרכשת עבור האחת שלך בחו"ל קטנה או גדולה? תצטרך לשלם מאות שקלים לחנות חיצונית שתבצע את השירות עבורכם.

הטיסה בעוד 5 דקות ואתה קונה את הטבעת בלחץ

את טבעת האירוסין אי אפשר לרכוש בלחץ ובטח שלא על רגל אחת. המון פעמים ישנו רצון לחזור עם מתנה רומנטית מחו"ל, אך זו לא צריכה להיות טבעת האירוסין. בכדי לרכוש טבעת עליך לערוך בדיקות מקדימות, להתייעץ עם החברים שלך ועם החברות שלה, ובעיקר להיות שלם עם ההחלטה שלך. הגעת אל שדה התעופה ורכשת טבעת על רגל אחת? ככל הנראה עם הנחיתה בארץ כבר תבין כי היית פזיז מדי.

כשבת הזוג שלך רומזת לך בעדינות שהיא לא אוהבת את הטבעת

ומה קורה במקרה בו הצעת נישואין עם הטבעת שרכשת אך בת הזוג שלך לא ממש אוהבת את הטבעת? במידה והיית רוכש את הטבעת בחנות מוכרת בארץ, הייתם יכולים להגיע יחד אל החנות, לממש את זכותכם להחלפת דגם ולצאת מחוייכים ומרוצים. עם זאת, דגם שנרכש בחו"ל לא יכול להיות מוחלף בארץ, כך שאתה עתיד למצוא עצמך מוציא סכום כסף נוסף על טבעת חדשה.

חזרה לבלוג