30 יום החזר כספי או החלפה - ללא שאלות

טבעות אירוסין בעיצוב אישי הצלחה מובטחת

טבעות אירוסין בעיצוב אישי הצלחה מובטחת

עולם התכשיטנות התפתח באופן מדהים בשנים האחרונות. אם פעם תכשיטים התאימו אך ורק לנשים הרי שכיום ניתן למצוא תכשיטים המיועדים רק לגברים ולעיתים אפילו תכשיטים המתאימים לשני המינים. מעבר לכך, כיום ניתן למצוא נשים שלוקחות את המושכות לידיים ומחליטות להציע לגברים נישואים באמצעות טבעת אירוסין ואלו הן רק דוגמאות נקודתיות המוכיחות כיצד התחום התפתח.

למה עדיף לבחור באפשרות טבעת אירוסין מעוצבת אישית?

כאמור, אחת האופציות שעומדות בפני נשים וגברים כאחד אשר מעוניינים להציע לבני זוגם נישואין, היא אופציה של טבעת המעוצבת באופן אישי וספציפי לטעמה האישי של בן/בת הזוג. אז מהי למעשה טבעת בעיצוב אישי? ובכן, למרות שזוהי אפשרות לשני המינים, היא הרבה יותר מתאימה כאשר גבר רוצה להציע לבת זוגתו נישואין (עקב העובדה שטבעות לנשים כוללות יותר עיצובים ושיבוצי יהלומים/אבני חן לעומת גברים המעדיפים טבעות פשווטת).

אפשרות זו צריכה לבוא למימוש רק לאחר שבן הזוג בדק קווים כלליים שיאפשרו לו לדעת כיצד הטבעת צריכה, פחות או יותר להיראות, כמו למשל: צבע הזהב, עובי הזהב – כלומר, האם חישוק הטבעת עבה או שמא היא מעדיפה טבעת דקה יותר, האם היא מעדיפה טבעות בעיצוב קלאסי או עיצובים שנראים לך יותר "מסובכים", האם היא מעדיפה יהלומים או דווקא אבני חן. אם אתה לא יודע כל כך כיצד להסביר למעצב הטבעות אודות הסגנון אל תתבייש לבקש עזרה מאמא או חברה של בת הזוג ואפילו לצלם איזו טבעת או שתיים שיש ברשותה והלמחיש למעצב את הסגנון המועדף.

עיצוב אישי יכול לקבל מימד נוסף כאשר הטבעת מקבלת גם הקדשה אישית ומרגשת ממך שיכולה להתחיל מלאהובתי ועד איתך לנצח ולמעשה כל ביטויי או אימרה שתאמר לבת הזוג שאתה רציני לגביה ובעיקר – אוהב אותה.

חשוב לנו לציין שמחירים של עיצוב טבעת באופן אישי הם יותר גבוהים מאשר רכישת טבעות אירוסין מוכנות בחנויות תכשיטים שונות אך אין ספק שהיא הרבה יותר יכולה לקלוע לטעמה של הכלה לעתיד ולכן אולי עדיף לשקול להשקיע סכום נכבד יותר של כסף לכך והכי חשוב לזכור – שיהיה במזל טוב.

קרא מאמר זה על כמה כסף לקנות טבעות אירוסין

חזרה לבלוג