30 יום החזר כספי או החלפה - ללא שאלות

מדוע חשוב לרכוש טבעת עם אפשרות החזרה?

מדוע חשוב לרכוש טבעת עם אפשרות החזרה?

כנראה ומדובר על הדבר האחרון שאתה חושב עליו בעת שאתה רוכש את טבעת האירוסין, אך בכל זאת כדאי להבטיח כי בכל מקרה שלא יהיה – תוכל לבטל את העסקה. לצד התכניות שאתה מתכנן הכוללות את הצעת הנישואין ושליפת הטבעת, לא אחת ישנם אירועים בלתי צפויים המביאים אותך להחזיר את הטבעת לחנות ולדרוש בהחזר כספי. רגע לפני שאתה בוחר את הטבעת ושניה לפני שהיא נכנסת אל קופסה מהודרת, כדאי לבדוק עם נציגי השירות והמכירה בחנות כי ישנה מדיניות החזרת מוצרים הוגנת ושקופה.

 ההה

רכשת את הטבעת והתחרטת? לא קרה כלום

התקופה בה תציע נישואין תהיה תקופה מאד מרגשת. עד כמה מרגשת? עד כדי בלבול, הצפת רגשות וגם בחירה לא נכונה של הטבעת. לא מעט גברים מגיעים אל חנות התכשיטים כשהם בטוחים בדגם שהם רוכשים. כעבור כמה ימים? הם משנים את דעתם ומבקשים לבצע החלפה לדגם. אכן, מדובר על מקרה שכיח מאד, שנובע בין היתר בעקבות הדעות הנשמעות מצד בני המשפחה והחברים. איך שלא יהיה, דע כי אתה יכול להחזיר את הטבעת בתוך 30 ימים, זאת על מנת להעניק לעצמך ראש שקט לכל מקרה שלא יהיה.

 

אתה אוהב את הטבעת, ומה דעתה?

היה ברור לך מהרגע הראשון שתעניק טבעת שנבחרה מתוך קטלוג של טבעות אירוסין זהב צהוב. והיא? היא בכלל אוהבת את הזהב הלבן. למרות שהגברים עושים הכל על מנת לדייק כמה שרק ניתן את הרכישה שלהם, לא אחת הם רוכשים טבעת שבלשון המעטה לא ממש מוצאת חן בעייני בת הזוג שלהם.

אם גם אתה עשית בחירה לא מוצלחת במיוחד, לא קרה כלום! תוכל להגיע יחד איתה אל חנות התכשיטים, להחזיר את הדגם שרכשת תחילה ולבחור יחד דגם חדש – כזה שהיא תהיה גאה לענוד ולהכתירו כ"טבעת האירוסין".

 

החלטת לדחות את ההצעה? החזר כספי מובטח

ולעתים, הסיבה להחזרת הטבעת היא דחיית הצעת הנישואין. ישנם לעתים אירועים בלתי צפויים – החל מאילוצי עבודה ולו"ז שלא מאפשרים את קיום ההצעה, ועד שינויים בחיים האישיים המביאים המון גברים לבקש להחזיר את הטבעת.

במקרים שכאלו שומרים על הפרטיות של כל גבר וגבר, תוך שמבצעים עבורו החזר כספי מלא בתנאי שהטבעת הוחזרה בתוך 30 יום אל החנות. המטרה היא להעניק שירות טוב, אישי ואדיב לקראת היום המרגש ביותר בחייו של הגבר ובחייה של האישה.

חזרה לבלוג