30 יום החזר כספי או החלפה - ללא שאלות

נשים מגלות על דרכי התמודדות עם טבעות אירוסין שלא אהבו.

נשים מגלות על דרכי התמודדות עם טבעות אירוסין שלא אהבו.

מגיע הרגע, אהוב ליבך קורע ברך, את מתרגשת, את מחייכת, דומעת, ופתאום הוא פותח את הקופסא וה' ישמור!! מה זה הטבעת הזאת??? איך את אמורה לענוד אותה עכשיו??

הינה כמה סיפורים של נשים שזה קרה להם ומה הן עשו.

 

נטלי מספרת:

"אהבתי אותו מכל הלב, חכתי כל כך חיכיתי שהוא יציע לי נישואין, זה היה חלום בשבילי, לדעת שהוא מרגיש בדיוק אותו הדבר. הוא היה מושלם בהכל, הכול, חוץ מלדעת לבחור טבעת. הוא הציע לי נישואין עם טבעת שמעוצבת בצורה מגושמת עם הרבה יותר מידי יהלומים ממש לא מה שרציתי, טבעת עם יהלום קטן וחמוד במרכז. מה עשיתי? חייכתי אליו, צעקתי כן ובכיתי כמו ילדה קטנה. כשקמנו בבוקר אמרתי לו שאני אוהבת אותו ורוצה להינשא לו, וחשוב לי להיות איתו כנה. לכן, גיליתי לו שאני מעוניינת להתאים את הטבעת לטעם שלי, כי אני זאת שאענוד אותה בעשרות השנים הקרובות, הוא חייך אותי ונישק אותי ברכות. קבענו ללכת בערב להחליף את הטבעת ובחרנו יחד משהו שיתאים לי בדיוק."

 

דפנה והחמות:

"עם בעלי יצאתי די הרבה זמן, הכרתי אותו לפני ולפנים. הבנתי שהוא האחד שלי אך ידעתי שהוא מגיע ממשפחה קצת בעייתית, לוחצת מידיי ומתערבת מידיי. מבלי להפתיע יותר מידי הוא הציע לי נישואין עם טבעת אירוסין עתיקה של אמו, הוא אמר שהיא ביקשה להעביר לי אותה. אמרתי לו שאני אוהבת אותו, אך אני רוצה שנבנה משהו משלנו, דף חדש שלנו, עצמאי. הוא הסכים איתי, החזרנו את הטבעת לאמו, אפילו היא הבינה קצת (ממש קצת....) ובחרנו לנו טבעת חדשה."

 

אלינור וסמל האהבה:

"תמיד חלמתי על טבעת אירוסין מסוג מסוים, שלא במפתיע בעלי הפתיע אותי לפני 15 שנה עם טבעת אירוסין שממש אבל ממש לא אהבתי, היא בכלל לא הייתה לטעמי. אך מה לעשות, בחיר ליבי נתן לי אותה, מכל הלב. הוא חייך, כמה שהוא חייך. ואני? הציפיות רצו טבעת אחרת, אך החלטתי לשמור אותה מכל משמר, לראות בה את הסמל לאהבה שלנו, שלא תלויה בשום דבר. ידענו סיפורים עצובים, כמעט איבדתי אותו בשל מחלה, בכל פעם שהיה לנו קשה, הסתכלתי על הטבעת והיא נתנה לי כוחות. אהבה ללא גבולות."

 

גברים יקרים - כדי להמנע מסיפורים כאלה ואחרים מומלץ לקרוא את המדריך לרכישת טבעת אירוסין

חזרה לבלוג