30 יום החזר כספי או החלפה - ללא שאלות

4 דברים שאת חייבת להגיד לו לפני שהוא קונה טבעת האירוסין

4 דברים שאת חייבת להגיד לו לפני שהוא קונה טבעת האירוסין

נכון, ישנם גברים שאוהבים להיות ג'נטלמנים עד הסוף, האהבה שלכם ברורה, ואפילו הספקתם כבר לדבר על הנישואים והצעת הנישואין זה רק עניין של טיימינג מבחינתו. ניסת לרמוז לו לקנות ביחד את הטבעת אך הוא "מהבית ספר הישן", אוהב להנהיג ולהפתיע ולא מוכן להפוך את הרגע המרגש לטכני בלבד. מה חובה לספר לו לפני שהוא קונה?

עצור! היסטוריה לפניך!

ישנן משפחות שטבעות אירוסין ונישואין הן עניין רגיש, אם נפלה בחלקך הזכות ואת חלק משושלת המעבירה טבעות מאם לבת או מסבתך אלייך, אנא ידעי את הבחור, על מנת שיתאם עם הורייך או סבתך וידאג לקבל את הטבעת ואף לעשות לה התאמות לעיצובים מודרניים ורלוונטיים יותר לימנו. לקריאה על ההבדל בין טבעות אירוסין לנישואין לחץ כאן.

ומה עם חלומות הילדות שלך?

נכון, הוא רומנטיקן חסר מעצורים, ולא, אין לך סבתא המורישה לך טבעת מדורי דורות, אבל היי! גם לך יש חלום ילדות, את זו שפנטזת כבר מהגן על טבעת האירוסין שלך, הוא הרי לא יודע אבל בחלומות בהקיץ שלך הוא כבר נתן לך אינספור טבעות! וחוץ מזה, שעל הטבעת להתאים במיוחד לאופי שלך ולסטייל שלך, ולא בטוח שנסיך חלומותייך באמת ייקלע לטעמך. לכן, אמצי יוזמה, ספרי לו באהבה רבה על החלומות שלך, על הסטייל שלך, איך שאת אוהבת את היהלום שלך, אם את אוהבת למשל אבן בצבע מסוים, אולי אבן מרכזית ולא שיבוץ של מקבץ יהלומים קטנים, אם את אוהבת זהב לבן או צהוב. כך הסיכוי עולה שהוא ירכוש טבעת שבאמת תתרגשי ממנה ותאהבי, ותמנעי מאי נעימות.

המידה שלך!

הדבר האחרון שבא לך זה הרגע המביך בו הוא מנסה לענוד לך טבעת שאינה עולה עלייך או שהיא רחבה מידי.  מה עושים? לפני שהוא קונה או שיש לך חשד כזה, גשי לחנות יהלומים קרובה, תבקשי מהם שימסרו לך את המידה של האצבע שלך, תני לו מידה מדויקת, וכך תוכלי לענוד את טבעת האירוסין שלך מיד, בשמחה ובהתרגשות מכל הלב.

אגוז קשה לפיצוח

אם קשה לך לומר את זה או שהעקשן הגדול מסרב לדון בנושא, השאירי לו רמזים קטנים כמו לדוגמא חיפוש בסמארטפון שלו באתר טבעות אירוסין, תוך שאת מתמקדת על טבעת שאת אוהבת, זרקי משפטים כשאת מתכוננת ליציאה אתו כמו "אף פעם לא התאימה לי השרשרת זהב מהחתונה של אחותי, אני חייבת רק זהב לבן", וכן הלאה....

מקווים שעזרנו לנו לך, שמחים שאכן מצאת את גבר החלומות שיודע לפנק את בת זוגו כמו ג'נטלמן אמיתי!

חזרה לבלוג